2013. május 25., szombat

Xbox 360 HDMI 3led hibával tartozékok nélkül eladó - Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Eladó 1db 3 led hibás Xbox 360 HDMI-s konzol tartozékok nélkül!
Ezt a gépet én egy működő gépbe számítottam be a tartozékai miatt, azokat megtartom, javíttatni nem próbáltam, nem is szeretném.
A gép bekapcsol, ventik pörögnek, meghajtó nyílik, philips drive van benne(tálca alapján azonosítottam), lemezt beletéve hallásra szépen olvas!
Alkatrésznek, vagy javításra ajánlom, tehát semmiféle garanciát nem tudok rá adni, utólagos reklamációt nem fogadok el, vissza nem vásárolom, és negatív értékelést sem fogadok el!
Kérésre teszek fel képeket a konzolról!!!
FONTOS!!!
Kérem a tisztelt vevőt, hogy miután megnyerte a terméket, úgy az azt követő
24 órán belül vegye fel velem a kapcsolatot a vatera által kiküldött vásárlási
értesítőben szereplő elérhetőségek egyikén, és a vételárat pedig a vásárlást
követő 3 munkanapon belül szíveskedjen kiegyenlíteni, továbbá megkérem, hogy
csak akkor licitáljon, ha ezen feltételeimet elfogadja, és tudja is teljesíteni,
ellenkező esetben negatív értékelés mellett újra meghirdetem a terméket!
Köszönöm hogy benézett!!!!

Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Az aukció vége: 2013-05-25 19:37
. Xbox 360 HDMI 3led hibával tartozékok nélkül eladó - Jelenlegi ára: 8 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése