2013. május 24., péntek

xxl-es 44-es buggyos rövidnadrág short trendi új - Jelenlegi ára: 990 Ft


!
 Aukció tárgya a képen látható nagyon csinos korom fekete buggyos rövidnadrág. 3 hete vettem 5600ft-ért(akkor még jó volt rám), de ma felpróbáltam , hogy holnap ebbe megyek a ballagásra és lóg rajtam aminek persze nagyon örülök, de ellenben nagyon sajnálom a nacit. Új nem volt még horva, csak 1x próbálva. Nagyon, de nagyon csinos darab én alkalminak vettem, de hétköznara is tökéletes. (a színe korom fekete csak a kép nem lett jó)
Nézz szét nálam a mai nap sok ruhát töltök fel, mert szinte minden ruhám nagy rám.
A 2013-as postai díjszabást találja a borítékra kattintva!
Postázási feltételek:
Számlázási feltételek:



Jelenlegi ára: 990 Ft

Az aukció vége: 2013-06-12 14:54
. xxl-es 44-es buggyos rövidnadrág short trendi új - Jelenlegi ára: 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése